maandag 2 november 2015

Review: The Body Shop Hand cream

Handcrème is altijd handig dacht ik toen ik handcrème nummer zoveel aanschafte. Ik liep op Hoog Catharijne in Utrecht langs The Body Shop en mijn oog viel om lieve schattige tubetjes handcrème. Ik liep erop af en omdat ik nog €5,00 op mijn kaart had staan, besloot ik 'm maar gewoon te kopen. Ik ging voor mijn favoriete geur, Honeymania.


 Het is al bijna winter en handcrème is dan één van de verzorgingsproducten die ik hard nodig heb. Daarom testte ik alvast deze hand cream van TBS uit. Ik ging voor de geur Honeymania. Een warme subtiele geur, totaal niet zoet en écht naar honing ruikt het niet, maar wel een onwijs lekkere geur.


Wanneer ik de handcrème wil gebruiken draai ik het dopje eraf en knijp er een beetje uit. Op die manier kun je zelf goed doseren en dat is heel fijn. De substantie is vrij romig, smeert makkelijk uit en trekt snel in. Mijn handen zijn goed verzorgd en ruiken heerlijk. De geur blijft ook echt wel een tijdje hangen, wat ik heel lekker vind.


De handcrème zit in een kleine verpakking van 30 ml. Hierdoor is ie makkelijk mee te nemen in je handtas. Iets wat in de winter bij mij zeker zal gebeuren. 


Ik vind de hand cream van The Body Shop erg fijn en heerlijk ruiken. M'n handen zijn na gebruik zacht en voelen verzorgd aan. De handcrèmes zijn in verschillende geuren verkrijgbaar voor €5,50.

Lots of love,
Vera
Heb jij al een handcrème van The Body Shop geprobeerd of heb je een andere favoriet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten