vrijdag 30 oktober 2015

Review: Inglot palette

ik hoor altijd zoveel goeds over Inglot dat ik het nu eens met eigen ogen wilde aanvaarden. Heb daarom zelf maar eens een palette aangeschaft. Het leuke van Inglot is, is dat je zelf je palette kan samenstellen!! Wil je weten wat mijn mening er over is, lees dan snel verder!!
Voor wie Inglot niet kent. Bij Inglot kun je zelf een palette samenstellen van 2, 3, 4, 5 of zelfs nog meer oogschaduws. Ik vind het concept erg leuk, omdat je je eigen, unieke palette hebt. Ik vind de vormgeving ook erg mooi én handig, want je kunt de paletten makkelijk op elkaar stapelen.


Ik heb echt dol op cranberry tinten, maar om ze te combineren kan nog wel eens lastig zijn. Toen ik de oranje kleur zag, was ik opslag verliefd en bovendien past die heel goed bij de rode kleur. Ik wilde er verder nog twee neutrale kleuren erbij, dus koos ik voor een lichtbruine en beige tint met gouden ondertoon.
(sorry voor de beschadiging...!)

Van links boven naar rechts onder:
shine 31
shine 07
pearl 450
pearl 407


Alle vier de kleuren zijn heel goed gepigmenteerd, wat ook op het ooglid zo is. De oogschaduws zorgen niet voor veel fall out en zijn gewoon heel fijn om mee te werken. Het enige wat mij opvalt, is dat de oranje kleur wat minder oranje is op het ooglid.
Ik heb erg blij met mijn palette! Inglot is niet meer zo goed vertegenwoordigd in Nederland, maar er is nog een Inglot store in Rotterdam en in België in Hasselt. Ik heb dit palette een tijdje geleden aangeschaft in een actie en heb er toen €30,- voor betaald, nu zal hij iets meer kosten.

Lots of love,
Vera

Hebben jullie en palette van Inglot en wat is jullie ervaring?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten