woensdag 4 november 2015

Review: W7 ‘Angel Eyes’ Silky Eye Shadow Palette

Als er een budgetmerk wel goed bezig is dan is het W7 wel. W7 vond ik eerder niet zo’n interessant merk omdat de producten vaak niet zo ‘je van het’ waren. Maar dat was een paar jaar terug. Na alle blikken palette’s in mijn bezit te hebben ben ik laaiend enthousiast geworden!
IMG_1158
Toen ik merkte dat de Op=Op shop in Zaandam nieuwe paletten binnen had gekregen was ik er meteen heen gegaan om hem te halen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het pallet een beetje was vergeten en dat er daarom nu pas een review van komt..!
IMG_1162
Dit palette trok meteen mijn aandacht. Het palette met de bruintinten liet mijn hart sneller kloppen en die nam ik natuurlijk mee. De uitstraling van dit palette vond ik chique. Hij is misschien wel van plastic of kunststof maar hij voelt aan voelt als een duurder product, dit omdat het doosje nog behoorlijk zwaar is voor zijn doen!!
Het zwartglimmende doosje straalt zeker luxe uit, ook de opdruk op de buitenkant van het palette geeft het totaalpakket een ‘strak’ jasje. Als je het palette open maakt zit er aan de binnen kant een grote spiegel, heel handig!! Als ik alles zo bekijk dan doen deze pallettes me denken aan het merk Clinique
IMG_1161
Het lijkt me duidelijk dat ik helemaal weg ben van de verpakking maar hoe goed is dit palette nou echt? Stiekem ben ik erg kritisch geworden op oogschaduws en zeker van W7 als ik kijk naar de kwaliteit van de geblikte versies. In totaal zitten er zeven kleuren in dit palette en wordt er ook nog een dubbelzijdige sponsapplicator bij geleverd. Deze gebruik ik alleen zelden, gebruik liever mijn eigen kwasten!
IMG_1174
De pigmentatie valt jammer genoeg erg tegen...De oogschaduws voelen lekker zacht en creamy aan maar daar blijft het ook een beetje bij. Ik had erg gehoopt dat de donkere kleuren aan het eind goed gepigmenteerd zouden zijn maar alleen de kleuren met shimmers er in komen het best tot zijn recht. Ondanks dat de swatches op mijn arm tegen vielen gaf ik het nog een poging op mijn ogen (sorry hier heb ik geen foto's van...!). Op mijn ogen kwam de kleur perfect tot zijn recht tot mijn verbazing!! Er is bijna geen fall-out wat gewoon perfect is!
Ik ben blij dat ik dit palette nog een tweede kans gaf want hi is gewoon perfect en zeker wat ik van W7 verwacht. Als je een keer bij de Op=Op Shop bent dan moet je zeker kijken naar dit palette, hij kost €5,-!

Lots of love,
Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten