dinsdag 3 november 2015

Review: Perfect Touch Blush #2

De Big Bazar is een winkel waar ik graag even rond snuffel. Allemaal leuke spulletjes voor een klein prijsje. Ze hebben vaak hele goede aanbiedingen van bijvoorbeeld Essie! Afgelopen zaterdag was in even in de stad en toen ontdekte ik deze blush van het huismerk van Big Bazar, Perfect Touch. Ik werd meteen helemaal blij en kon deze niet laten liggen!!

De verpakking is simpel. Ik vind het wel fijn dat de bovenkant doorzichtig is. Hierdoor zie je altijd welke kleur het is.

Het is kleur #02. Er waren meerdere kleuren, ik geloof een stuk of vijf (heb even op internet gekeken) maar dit was de enige die er bij mij lag. Gelukkig is het een prachtige kleur!


Ik vind het een prachtige kleur. Hij lijkt hier heel peachy. Maar hieronder kun je zien dat dat niet helemaal klopt.


Dit is de swatch waarop je kunt zien dat de blush echt een beetje roze is. Hij heeft een mooie glans, die op deze foto ver te zoeken is. M'n camera pakt kleuren en glans niet altijd even goed op, maar daar kan ik helaas weinig aan veranderen. De pigmentatie van de blush is prima en fijn op te bouwen.
Voor deze mooie blush betaalde ik maar €1,49.

Lots of love,
Vera

Hebben jullie ervaring met dit merk van Big Bazar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten