maandag 19 oktober 2015

Review: Sleek sunset palette

Ik ben echt helemaal gek van het merk Sleek. Tegenwoordig hebben ze bij de Dio bij mij in de buurt het merk Sleek. Ik ben al een aantal keer binnen gelopen om te snuffel en heb toen twee pallets mee genomen. Vandaag review ik er een voor jullie.

Het doosje vind ik al zo mooi! Het geeft je meteen een idee van de kleuren die zich in de verpakking verstoppen! Het is een hele simpele verpakking maar toch mooi!

Het palette zelf. Een mooie plat chique doosje. Mat zwart. Vind hem erg mooi, ook is hij zo best makkelijk mee te nemen omdat hij plat is. 


De achterkant. Ook een groot pluspunt: het palette bevat een hele grote spiegel, zo groot als de helft van het doosje zeg maar, Superfijn! 


Nog helemaal nieuw op deze foto..Zo prachtig zijn de kleuren! 


De swatches van de bovenste rij uit het palette. 


De swatches uit de onderste rij van het palette. De kleuren zijn stuk voor stuk prachtig. Ik hou echt nu al van dit palette en ik heb hem nog maar net! 


Dit palette kost €9,99 wat ik echt super goedkoop vind voor wat je ervoor terug krijgt! Hij is op meerdere webshops te koop. De pigmentatie is prachtig en weinig fall-out. De prijs / kwaliteit verhouding is dus echt super. Ik ben er heel blij mee en hoor graag wat jullie er van vinden!

Lots of love,
Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten