zondag 30 augustus 2015

Review: Teez kwasten

Kwasten zijn toch een belangrijk onderdeel van je make-up stash. Een tijdje geleden zag ik in een winkeltje een aantal kwasten liggen  van Teez. Volgens mij zijn ze niet meer normaal verkrijgbaar maar waren dit wat restantjes. Toch leek het me leuk om een review voor jullie te schrijven!

Ze komen bij Teez altijd in zo'n verpakking. In een soort huls met een dop erop. Zo zijn de kwasten goed beschermd in de winkel, handig! Verder is het ook erg hygiënisch!

Dit was de kwast die ik als eerste pakte. Hij zag er echt heel erg fijn uit, een mooie strakke lijn om mee te werken. Deze kwast voelt heel stevig aan, ook qua haartjes. Hij is lekker zacht, maar ook niet te zacht. Gewoon precies die stevigheid die je nodig hebt om een mooie contour te zetten.


Daarnaast vind ik de kwasten van Teez ook leuk ontworpen. De kwasten zijn niet heel lang, maar best kort.

Deze kwast leek me ook erg fijn omdat hij in verhouding met dit soort kwasten die ik heb wat groter is. Je kunt hem gebruiken voor een ooglook, maar ook voor je wenkbrauwen. Ik heb het geprobeerd, en voor de wenkbrauwen is het inderdaad een ideale kwast. Hij heeft een mooie schuine lijn waarmee je precies kunt werken.


Voor een ooglook kun je hem gebruiken om een lijntje onder je oog te zetten, maar voor de wenkbrauwen vind ik hem toch iets fijner. De haartjes zijn heerlijk zacht van deze kwast. 

Zo'n kwast als deze had ik nog niet, en ik was hier heel erg benieuwd naar! Eigenlijk zocht ik een kwastje om mijn lipstick mee aan te brengen, en deze zag er daar ook heel fijn voor uit. De haartjes zijn stevig en blijven goed op hun plek zitten. Aan de bovenkant is de kwast smaller. En hij is dus gewoon echt ideaal om je lipstick mee aan te brengen! Kwasten zijn echt multifunctioneel haha.



Ik ben erg tevreden over deze kwasten! De haren zijn niet te hard en niet te zacht gewoon precies goed! Jammer dat ik er niet meer tegen kwam! Als iemand een tip heeft waar ik ze kan vinden dan hoor ik het graag!

Lots of love,
Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten