dinsdag 27 oktober 2015

Review: Rituals Jasmine Dream geurkaars

Ik heb inmiddels heel veel Rituals producten, maar de geurkaarsen had ik nog nooit geprobeerd. Eigenlijk vind ik ze erg prijzig maar vind ze altijd zo lekker ruiken dat ik ze een keer wilde proberen. Lees verder als je mijn mening wilt weten over de Rituals geurkaars.
Ik koos voor de Jasmine Dream kaars met de geur van Jasmine en Ylang Ylang. Ik vind het altijd erg lastig om geuren te beschrijven, maar wat Rituals er zelf over zegt:
Combineert de ontspannende en harmoniserende kracht van Jasmijnbloesem met de kalmerende eigenschappen van Ylang Ylang, de ‘bloem der bloemen’.

De geurkaars heeft 50 branduren, lekker veel dus! Het duurt in het begin even voordat de keurs zich verspreid, maar ik heb hem dan ook in een aardig grote ruimte staan. Ik vind het design van de kaars erg mooi. De kaars zit in een wit glas met de quote ‘A life filled with wonder is a wonderful life’. Verder vind ik ook de verpakking van de kaars erg mooi. Het geeft echt een luxegevoel en het is dan ook een superleuk cadeautje bijvoorbeeld.

Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat het erg lastig is om de kaars gelijkmatig op te branden, maar dit is eigenlijk bij elke (geur)kaars het geval. Als je een mooie geurkaars zoekt met een lekkere geur dan raad ik de kaarsen van Rituals zeker aan. De Jasmine Dream geurkaars kost €17,50 en is verkrijgbaar bij de Rituals winkels, de shop-in-shops van Bijenkorf en V&D en in de webshop.

Lots of love,
Vera

Hebben jullie ook wel eens een geurkaars van Rituals gehad en wat vond je er dan van?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten