donderdag 27 augustus 2015

Vaseline Spray & Go body moisturizer



Als je luiheid combineert met een aanzienlijke afkeer voor all things greasy, dan staan er genoeg potten en flesjes bodylotion te verstoffen. Zoals bij mij dus. En dat is niet altijd even handig, aangezien vooral mijn benen best vaak zo droog zijn dat ze ervan gaan jeuken. Een tijd geleden ontplofte er een soort review-bom van de nieuwe Vaseline spray & Go body moisturizer en juist daardoor had ik niet zo’n zin om het te kopen. Maar laatst ging ik toch overstag..

En echt, waarom heb ik ‘t niet eerder gekocht?! Het werkt echt zo chill! Het is geen standaard dikke bodylotion in een tube die er een week over doet om eindelijk eens in te trekken. Maar juist eentje die je super makkelijk op kunt spuiten, uit kunt smeren en dan heel snel intrekt.


Belangrijk is dat hij dus echt snel intrekt en daarna totaal niet meer vies aanvoelt. Ik kan echt niet tegen dat vette gevoel, maar daar heb je hier dus gelukkig geen last van! Nadeel is wel dat ik merk dat hij minder voedend is dan de meeste andere bodylotions die ik heb. Daardoor is hij wel perfect voor zomerse dagen, maar niet altijd even voedend genoeg voor m’n droge benen. Al is de Coco Radiant variant meer bedoeld voor de droge huid. Maar die geur leek me weer totaal niet lekker, haha.



Anyways, de Vaseline Spray & Go body moisturizers zijn wat mij betreft zeker eens het proberen waard als je net als ik last hebt van een combinatie van luiheid en afkeer voor vettige producten. Het werkt super makkelijk en snel! Sinds ik ‘m heb gebruik ik hem bijna elke dag. Ik heb zelf de Aloe Fresh variant, maar je kunt ook voor de Coco Radiant of Essential Moisture gaan. Met een prijs van €7,29 zijn ze niet bepaald super cheap. Gelukkig hebben veel drogisterijen aanbiedingen (ik scoorde ‘m een tijdje terug voor €3)!

Lots of love,
Vera

Heb jij deze bodylotion al geprobeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten