vrijdag 20 mei 2016

Reviwe: Lush Sex Bomb

Ik ben echt bang dat ik met deze bal een verslaving voor de Bathbomb heb ontwikkeld. Wat zijn ze toch geweldig. De Lush Sex Bomb heb ik eens heerlijk in bad gegooid nadat ik ben wezen sporten. Bijna iedereen kent wel deze bal maar wilde toch graag even mijn mening delen met jullie!


Dit is hem dan! De Lush Sexbom. Ik vind hem er prachtig uitzien, ik hou van die kleuren. Het roosje aan de binnenkant van de bruisbal is ook schattig.


Dit is wat Lush zelf over deze bruisbal zegt:Waarom je deze zou gebruiken? Waarom denk je! Sex Bomb zit vol essentiële oliën die al eeuwen gebruikt worden als lustopwekkers: jasmijn en ylang ylang. Een druppeltje scharlei zorgt ervoor dat je niet in paniek raakt en een heldere kijk op de zaken blijft houden. Gebruik voor een spannende date, of deel met een lover die je al jaren kent.


En daar gaat hij dan...!



Ik heb de bal even uit het water gehaald en zo is goed te zien dat er allemaal kleine gaatjes in ontstaan rond het roosje.  Uiteindelijk is de bal helemaal opgelost en drijft er leuk roosje in je bad.


Ik ben echt helemaal verliefd op deze bruisbal! De geur is heerlijk zoet en mijn huid wordt er heerlijk zacht van! Het water kleur mooi roze wat een romantische sfeer geeft! Ik ben echt een fan van deze Bathbomb en ga hem zeker vaker kopen!

Lots of love,
Vera

Deze bruisbal van Lush kost 4.95euro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten