woensdag 18 mei 2016

Review: Beyonce Heat Kissed

Als ik ergens een zwak voor heb zijn het wel luchtjes waarvan een hele collectie is. Wanneer er meerdere luchtjes bij elkaar horen kan ik er niks aan doen maar wil ik ze allemaal hebben. Ja ik weet het, dit is verschrikkelijk slecht voor je portemonnee. Nu ben ik fan van Beyonce en kon ik dit luchtje niet voorbij laten gaan. Vandaag heb ik dan ook een review voor jullie van Beyonce Heat Kissed.

Ik ben niet al te goed in het omschrijven van luchtjes maar ik ga echt mijn best doen om jullie een zo goed mogelijke indruk te geven van deze heerlijke geur. Aller eerst vind ik de flacon echt heel mooi. De flacon is geïnspireerd op het vrouwelijke figuur, slank en dun maar doordat hij heel simpel is vind ik hem echt heel leuk. De hals heeft een simpel goud detail met daarin staande de naam van het luchtje. Op de dop staat ook nog een grote B.




Dan ga ik eens een poging wagen om deze geur te omschrijven. De geur, wanneer je deze voor de eerste keer ruikt, is best wel sterk. De geur heeft iets weg van noten in combinatie met zoete zomerse vruchten. Ik heb even gekeken op internet wat daar wordt gezegd over deze geur en ik kwam het volgende tegen:

"Wanneer een moment van aantrekking wordt ontkent, ontbrandt een vonk tussen twee mensen die hen dichter naar elkaar toe trekt. Hun lippen ontmoeten en de flikkering wordt een vlam. Beyoncé Heat Kissed vangt deze sensuele intensiteit in een fles.

De weelderige compositie begint met exotische fruitige noten van lychee, mango en pitaya. Haar rijke hart bevat rode orchidee, natuurlijke jasmijn en Marokkaanse roos. De basis bevat exotisch, Afrikaans sandelhout, vanille en patchoeli.

De Beyoncé Heat Kissed collectie wordt getypeerd door de glazen, vintage flacon, gebaseerd op de sensuele rondingen van de vrouw, met een diep rode kleur. De bovenkant van de flacon heeft een gouden band waarin Beyoncé’s naam is gegraveerd."


Ik ben echt weg van deze geur. Van dezelfde lijn heb ik ook Beyonce Heat, deze geur is net wat zwaarder. Heat Kissed gebruik ik echt in de zomer periodes en Heat gebruik ik meer rond de herfst. Een voordeel aan deze luchtjes is dat ze niet al te duur zijn. De fles die ik heb is 50ml  en deze kost ongeveer 40euro. Persoonlijk vind ik dit niet aan de mega dure kant. Er zijn natuurlijk luchtjes die veel goedkoper zijn maar als ik kijk hoelang ik er mee doe vind ik het een redelijke prijs.

Lots of love,
Vera

Hebben jullie ook een zwak voor luchtjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten