zaterdag 14 mei 2016

Review: Blushing Heart

Eigenlijk ben ik stiekem verliefd op de hartjes van Too Faces, maar jammer genoeg zijn deze niet goedkoop. Ik zag overal op internet reviews voorbij komen van het merk Makeup Revolution dan toen ik dit schatje zag liggen ik het niet kon weerstaan. Deze blush van Makeup Revolution is een perfecte dube van de blushjes van Too Faces en vandaag heb ik er een review over geschreven!


Het merk Makeup Revolution is ondertussen razend populair in Nederland. Iedereen heeft er wel iets van of over gelezen. Het merk verkoopt prachtige producten voor weinig geld. Neem deze blush bijvoorbeeld: die van Too Faced zijn rond de 25 euro voor ongeveer 5.5 gram. Deze blush van Makeup Revolution weegt ingeveer het dubbelen en kost maat 6euro! Wat een verschil! Maar is de kwaliteit dan ook zo geweldig?


Ik heb gekozen voor de kleur Candy Queen of Hearts. De hartjes worden geleverd in een mooi doosje, natuurlijk, deze afwerking is niet zo mooi als die van Too Faced, maar ik vind het zeker niet slecht. Ze hebben grote doosjes die vrij veel plaats innemen in je stash, dat vind ik dan wel weer jammer, maar je krijgt er natuurlijk ook veel product voor terug. De blushes zitten in de I <3 Make-Up collectie van Makeup Revolution dat voor zover ik weer gewoon hun vaste assortiment is.



Op het doosje waar de blush in word geleverd staat nog een ingrediƫnten lijst van de blush:



Als ik de doosjes open word ik meteen vrolijk, wat een prachtige kleuren! De verpakking is bijna identiek aan de verpakking van Too Faced, net zoals de kleuren en de namen van de producten. De blushes zijn gebakken en vaak staat dat garant voor een goede pigmentatie! Ik ben erg benieuwd naar de swatches, die van Too Faced zijn ook een beetje sheer, dus ik verwacht niet dat deze er uit gaan knallen.



Dit was de blush waar ik meteen verliefd op was geworden, prachtige kleuren die iedereen fantastisch zullen staan. Ik had verwacht dat hij iets meer roze zou zijn, maar eigenlijk vind ik dit ook echt perfect. De doosjes zijn stevig en hebben echt een prachtige blush. Natuurlijk zijn deze wat minder mooi afgewerkt, hier en daar zie je lijm resten en de doosjes zitten niet zonder naadjes en kiertjes in elkaar.


Even een close-up, vinden jullie de kleuren niet fantastisch? De blush is heel zacht van structuur maar korrelt helemaal niet, dat komt door de gebakken substantie. De blush is helemaal geurloos en heeft een prachtige shimmer.

Ook de swatches zien er prima uit! Ze zijn niet ontzettend fel, maar dat zijn die van Too Faced ook niet. Dus je kan ze prima met elkaar vergelijken. Ik ben in ieder geval fan van deze kleur!




Dan nog even op mijn gezicht. Ik vind persoonlijk dat hij net genoeg glittert op mijn gezicht. Hij geeft de perfecte glow af en ik zou zelf overwegen om geen highlighter op te doen.


Ik ben helemaal weg van dit merk en ben zeker van plan om nog meer producten aan te schaffen. Natuurlijk hebben de luxere merken net een iets betere kwaliteit maar ik vind dat deze blush heel goed in de buurt komt.

Lots of love,
Vera

Wat vinden jullie van Makeup Revolution?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten