donderdag 5 mei 2016

Review - Blush Artist shading palette van Catrice

Gloednieuw aan het assortiment van Catrice toegevoegd: het Blush Artist shading palette! En ik heb een variant van deze beauty mogen verwelkomen in mijn stash. Gewoon, omdat ik de schattige roze kleuren verzameld in één verpakking niet kon laten liggen in de winkel. Kijk je mee naar mijn review?


Het Blush Artist shading palette van Catrice is sinds een paar weken verkrijgbaar. Er bestaan drie verschillende varianten:

♥ 010 BronzÉclat
♥ 020 CorAll I Need
♥ 030 Rock'n' Rose shading palette.


Ik heb gekozen voor de kleur 030 Rock'n Rose. Bij dit blushtrio valt het me op dat de kleuren minder goed van elkaar te onderscheiden zijn. De eerste twee lijken verdacht veel op elkaar, alleen bevat de eerste mooie shimmers en de tweede is volledig mat. Wel leuk dat je dus kunt kiezen! De laatste kleur is een lichte highlighter met een roze toon. Prachtig!





Yes, ik ben enthousiast! Wat een leuke palettes! Ze zien er niet alleen heel erg leuk uit, de pigmentatie is ook nog eens dik in orde en ze geven een prachtige glow af!


De blush is heel zacht, ik merkte gelijk dat je echt niet hard hoeft te drukken met je kwast. Hij is heerlijk romig en zeker niet korrelig!


De houdbaarheid is prima, ik kan er de hele dag van genieten zonder dat ik het gevoel heb dat ik de blush en highlighter hoef bij te werken.

De nieuwe Catrice collectie ligt nu in de winkels bij Kruidvat. Het Blush Artist Shading palette kost €4,59 per stuk.

Lots of love,
Vera

Wat vinden jullie van de nieuwe producten van Catrice?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten